Totalt antall sidevisninger

torsdag 30. oktober 2008

Halloween-kro på Bodegan 29.10.2008

Ah. I går ble ganske vellykka må jeg si.
Aldri fått så mye positiv oppmerksomhet.
Kveldens midtpunkt virka det som, nesten ingen klarte å holde seg unna kroppen min.

Tror jeg må begynne å gå ut i kjole oftere :P
Hjalp nok sikkert litt at jeg hadde ballongpupper og parykk og nettingstrømper og kom som skjeggete dame, men jeg lovte bort 9-10 dates til forskjellige gutter og jenter, var med på et par orgier, ble assgrinda og ingen klarte å holde henda eller kjeften unna "puppene" mine.

Har ikke følt meg så herlig og au naturel noen sinne! :D

Jeg er et løst kvinnfolk i mannekropp elns.
Men jeg var flink da. Holdt meg edru, avslappet, klarte å la være å røyke og ble ikke sint eller irritert på noen.
Lurvly :D


Så var det bare å finne ut hvem alle jentene var da ...

Ingen kommentarer: