Totalt antall sidevisninger

mandag 18. mai 2009

Et sunnhetstegn (eller galskap?)

Da har jeg fått for meg at jeg skal bli sunnere.
Fra og med i dag, skal jeg droppe nikotinen, prøve å holde meg hele uka uten brus, og følge en diett som en flott mann lagde til meg for et par år siden.
Med andre ord blir det å gå rett inn på Spar med en gang de åpner og kjøpe masse ting jeg vanligvis ikke ville kjøpt.
Hvem vet, kanskje jeg får visse folk her oppe til å tvinge meg med ut for å jogge også. Må fikse meg joggesko da, men det burde ikke være så mye stress. Har vel noen hjemme et sted.
Det morsomme blir jo å se om jeg faktisk klarer dette, og så se resultatene.

Fant ut at noe var galt et sted da jeg følte meg andpusten etter å ha gått opp trappa hjemme.
Jeg gjør ikke dette så mye for å komme i bedre form eller for at jeg mener jeg er for tjukk, mer for å teste det. Litt som grunnen til at jeg begynte å slå om fra trøndersk til bokmål når jeg prater med ikke-trøndere, eller at jeg begynte å skrive bokmål i stedet for dialekt.
"Bare teste litt, slapp av, blir den samme gamle snart". Ha ha, nei, ønsk meg lykke til da, hvem enn som leser bloggen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke til, du :>