Totalt antall sidevisninger

lørdag 25. desember 2010

Årets julaften

Da var endelig julaften over oss, maten er spist, desserten er spist, gavene åpnet og nå er det tid for Flåklypa Grand Prix. :)
Av gaver jeg har fått så langt, har vi:

Fra farmor:
Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM


Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC


Fra mamma og pappa:
Microsoft Kinect for Xbox 360


Fra Oda Karoline (minstesøss):
Microsoft Zune HD A/V Dock


Sir Arthur Conan Doyles "The Complete Sherlock Holmes"


Fra Hanna Tora (søss):
Bøker

-R.A. Salvatores "Exile" og "Sojourn" - Bok II og III av "The Legend of Drizzt"
-Neil Gaimans "Smoke and Mirrors"
-Terry Pratchets "Going Postal" og "The Color of Magic"
-Harry Turtledoves "The Breath of God"

Fra tante Kari, onkel Roger og kusine Kirsti:
Genser fra Moods of Norway


Fra fetter Torgrim fikk jeg en flaskeformet gave som klunket, jeg antar det vil bety at jeg har fått noe alkoholinnholdig, men den satte jeg igjen på Steinkjer. :)

Fra Daniel:
Sjokolade (Melkedrøm x2)


T-skjorte fra Gildan (John Lennon: Give peace a chance)


Bok (Joe Hills "Heartshaped Box")


Veldig fornøyd med årets julegaver! :)

4 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

aw, god jul MR. TORA! Hihiihi :D

My name is bård (a)

GOD JUL <3

Oda Karoline sa...

Det er vel ikke det (a)

Likte veldig godt den store brune og gull boken altså, hun derre Oda må ha sykt god smak :- D

Hanna Vaage sa...

sv: Lillesøster er bare søt når hun går å legger seg. Hun trenger skjønnhetssøvn vet du ;o

I'm Bård!

Hanna Vaage sa...

I'm still Bård!

;)