Totalt antall sidevisninger

mandag 21. november 2011

Manglende oppdateringer

Jeg får vel starte med å unnskylde absolutt ingen aktivitet på bloggen siden rundt den 11. november.
Jeg kjøpte Skyrim, samt fikk ny Kaizers-CD og -DVD i posten.
Tiden siden har hovedsaklig gått med til en kombinasjon av Kaizers og Skyrim.
Skyrim er så bra, jeg blir overrasket om det ikke vinner GOTY og tar alle spillpriser det blir nominert til. Jeg har ikke lyst til å gjøre annet enn å spille, dette er enda verre / bedre enn hva World of Warcraft var for meg fra 2005 til 2007 (da var jeg skikkelig hekta og kunne våkne klokken 8, logge på for å sjekke noe og bli sittende i undertøyet og spille i 15-16 timer til jeg gikk og la meg igjen, uten å ha spist eller gått på do eller skolen eller noe).

I tillegg til å være fantastisk bra, har det også utrolig vakker grafikk. De har lagt inn så mange detaljer og bygd verden på slik en fin måte at av og til står du bare på en ensom fjelltopp i 10-15 minutter kun for å se på nordlyset og stjernehimmelen. :)

Sånn ellers har jeg bestilt meg billett til Kaizers-konserten på Samfundet i Trondhjem 17. februar og gleder meg fælt til det.

2 kommentarer:

Nina-Martine sa...

Aldri hørt om Skyrim :p

Sv; Hahaha, det har heldigvis aldri skjedd meg! :p

SosJojURor sa...

Til å være et så utrolig populært spill, så er det skremmende få som har hørt om det. :P

Men til og med folk som ikke liker å spille, spiller det, så jeg tror det er for alle. Det er veldig åpent. Du kan gjøre quester, du kan være snikmorder eller tyv, du kan være hellig og leve et sort/hvitt-liv eller du kan gi faen i resten av verden og stoppe i den første og beste landsbyen for å hugge ved og gifte deg og ikke gjøre mer enn det.

Da er du heldig. :P