Totalt antall sidevisninger

mandag 12. desember 2011

Pass på, Sjur på veiene!

Har hatt mine to første kjøretimer i dag, enklere å gire enn jeg trodde, men sliter litt med å sjekke blindsoner før jeg sviner, samt å holde bilen på rett kurs. Regner med det kommer seg etter litt mer kjøring. 10 år siden sist jeg øvelseskjørte, husker bare at jeg var livredd hele tiden, nå gikk det mye enklere og det nærmeste jeg kom angst, var litt sommerfugler i magen da et vogntog passerte. Kort sagt, veldig morsomt, og det gav definitivt mersmak! :D

4 kommentarer:

Nina-Martine sa...

Hehe, bra det ga mersmak i alle fall! Å kjøre bil ble i alle fall mye mer morsomt etter jeg fikk lappen!

Sv; Nei, det var det ikke heller!!

Kan vel kanskje være litt stressende å vente helt til 23 desember, vel? .p

Haha, tror faktisk jeg var den første til å få pakkekalender, selvom broren min er syv år eldre :p

SosJojURor sa...

He-he, ikke sant?
Ja, ser den.

Kan jeg tenke meg.
Njæsh, vet fortsatt ikke helt hva folk mener når de sier "stress" og "stressende". Jeg er like avslappa uansett. Folk sier de blir stressa av å være nær meg, ha-ha. :P

Uansett, heldig!

Nina-Martine sa...

Sv; Hehe, tror de fleste besteforeldre ++ gir meg penger, det er jo som oftest enklere å kunne kjøpe julegavene sine selv!

SosJojURor sa...

Joda, det er jo det, men gu, så kjedelig det var i starten da man bare fikk penger og beskjed om å kjøpe noe selv.
Jeg må konse kraftig om jeg skal klare det, ellers forsvinner alle penga på "mat & div", som det står på nettbanken min på alle overføringene fra (den nå veldig tomme) sparekontoen til brukskontoen. :P