Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. juni 2010

Effektiv og awesome!

Da har jeg flyttet fra Steinkjer til Orkanger igjen for sommeren og har endelig begynt å komme i orden etter å ha fraktet 1,5 - 2 tonn med bagasje og møbler sørover.
Først så var dukkestuen og svalgangen halvfull, gangen i første etasje var ganske full og rommet mitt var stappfullt av mine ting.

Nå går det bedre. Har fått fylt dukkestuen med esker og en gammel bilderørs-skjerm og noen møbler, garasjen til farmoren til samboer Steinar er fylt opp med sofaer, plateskap, esker, kjøkkenutstyr og hva enn og på rommet mitt står bare det viktigste.
Sånn bortsett fra rotet som alt var der, er det massevis av spill, filmer, bøker, tegneserier, tomme flasker som det en gang har vært cola / alkoholinnholdig drikke på, og jeg har til slutt fått fikset opp kles-delen.

Det er ikke akkurat et walkin-closet, men man må være realistisk når man har så mange andre (og mye viktigere) ting man skal ha plass til.
Skjortene, gensrene, dressen og OnePiecen (samt slips og sløyfer) henger bakerst på en stang som er montert inne i en liten alkove fylt med esker med bøker og tegneserier og rot og leker i, foran der, står noen hvite kurver som før var fylt med random klær, men som nå er fylt med en god del t-skjorter, shortser, sokker, boksere og bukser. Jeg har også en hvit eske som jeg hadde lekene mine i for 18-20 år siden som jeg nå bruker til å ha accessories i.

Under trappen opp til andre etasje, står det nå en ryggsekk fylt med vinterklær og en søppelsekk med klær som er for små / store / ikke er kule nok. Og i boden står en søppelsekk med alle vinterjakkene, frakk, og russeklær i. Fantastisk! Fikk også plass til silkeslåbrokken min i en "søppelbøtte" jeg brukte som skittentøyskurv en gang i tiden og som nå rommer kule klær jeg vokste fra for mange år siden og forskjellige fotballskjerf. Hovedsaklig Viking Fk.

Uansett, dette ble mye tekst, jeg føler meg effektiv og awesome og jeg kan takke mamma (maset og oppgittheten hennes) og Bob Dylan (vel, hans konsert på Budokan) for alt jeg har fått gjort i kveld. Takk til dere begge! :)

Ingen kommentarer: