Totalt antall sidevisninger

fredag 25. desember 2009

Jula så langt ...

Hallo bloggen :D
Fortsatt ingen julestemning, men dagen har jo vært interessant nok.
Fikk ikke sove natt til i dag, så har sovet litt av og på og frem og tilbake mellom tv-serier og filmer i hele natt, spist grøt, gått med grøt til nissen oppe i Nissehula, skremt Oda og "basket" Hanna (Oda og jeg løftet henne, pappa tok et bilde og vi la henne ned i sneen så hun fikk sne på jakken sin), spist middag, spist dessert, gått for å hvile middag, gikk glipp av nissen, men kom opp og fikk pakket opp gaver og stæsj. Kjedelig hvordan jeg ALLTID går glipp av nissen! I år hadde jeg til og med farget skjegget for å glede ham og vise ham at jeg synes han er kul og sånt.

Ja ja, her er nå uansett en del bilder av julepynten på rommet mitt og gavene jeg fikk og sånt:
Bilder!

Ingen kommentarer: