Totalt antall sidevisninger

mandag 15. februar 2010

Usette filmer

Update 16.02.2010: Har nå sett There Will Be Blood, Zombieland, Eastern Promises og Tropic Thunder, samt fjernet Kiss Kiss Bang Bang, This is England og Wallace and Gromit-filmen fra lista, da disse ved en kjapp gjennomgang var sett fra før.
Har også lagt til noen nye filmer.
- Hora
- Monstertorsdag
- Upperdog

Har gått gjennom DVD-ene, ISO-ene og .AVI-filene jeg har og kommet frem til at jeg har 81 filmer jeg ikke har sett. Brorparten er DVD-er, så klart. :P
Tenkte å legge ut lista her, så kan dere lesere bestemme hva jeg skal se i kveld og hver dag fremover til jeg har sett alle.
Ser filmene ettersom hvem som får flest stemmer. :)

#
10.000 BC
2012
88 Minutes
A
Adventureland
Audition
B
Bandidas
Bitch Slap
BloodRayne
The Boat That Rocked
The Brave Little Toaster
Brent av frost
Burn After Reading
C
Candy Boy
Control
D
Day of the Woman 2
Dead man walking
Death to the Supermodels
DragonLance: Dragons of Autumn Twilight
E
Eastern Promises
Eragon
F
Felon
Flash Gordon
Folk Flest Bor i Kina
G
Gabriel
Girl, Interrupted
H
Hard Candy
Harry Potter And The Order Of The Phoenix
Haunted Forest
Hell Ride
Holy Smoke
Hora
Hot Fuzz
I
The Informant
I'm a cyborg, but that's okay
J
K
Kung Fu Hustle
L
The Last House on the Left
Looney Tunes: Back in Action
M
Mirrors
Mitt Liv Som Hund
Monstertorsdag
The Mouse and his Child
N
Naked Lunch
Naken
Noe med film
Nord
The Number 23
O
Observe and Report
P
Paprika
Pathfinder
Pineapple Express
The Plague Dogs
Polyester
Ponyo on the Cliff
Q
Quest for Fire
R
Ratatouille
The Reaping
Rock and Rule
S
The Secret of NIMH
Shogun Assassin
Stand By Me
Stein & Stjerner
Summer of Sam
T
There Will Be Blood
Tristan
Troll
Troll 2
Tropic Thunder
True Romance
Twenty Bucks
U
UltraViolet
Upperdog
V
La Vallee
W
Wall-E
Wanted
Watchmen
Watership Down
Where The Wild Things Are
The Wolf Man
X
X-Men Origins: Wolverine
Y
Yeah Right!
Z
Zombieland

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hot Fuzz! Den er en av mine yndlingskomedier. Sikkert fordi jeg elsker britisk krim, og den her er en blanding av det og komedie. Verdt å bruke kvelden på i alle fall :)

walkofshame sa...

Kan henge meg på Anonym, Hot Fuzz er hilarious - lo meg skakk!
Jeg er helt enig med deg, å blande kroppsvesker med søskens venner, venners søsken, ikke alltid den beste ideen :/

Oda Tornerose sa...

Where the wild things are, den er så søt <3