Totalt antall sidevisninger

onsdag 5. januar 2011

Kan du glemme gamle Norge?

Jeg vet jeg ikke kan, og det er med blandede følelser jeg er tilbake.
For øyeblikket er det avslapping og tørking som gjelder, for det som møtte meg da jeg kom til Stavanger for en times tid siden, var regn. Regn, regn og atter regn. Det hølja ned, og den korte turen fra flyplassen til bilen utenfor, gjorde meg søkkvåt!

For trett til å gjøre noe med bildene og videoene som ikke har havnet på nett, men som definitivt kommer, så de kommer nok ikke før i helgen, men folk flest klarer nok å vente uansett.

5 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

Oh, jeg er glad jeg slipper regn! I dag hadde vi knallsol :D

Trykt og dvergen! Thihi <3<3<3

ps: la meg ikke med en gang alikevel. MEN legger meg nå ;)

SosJojURor sa...

Her begynte det å sne da jeg var på byen og shoppa. :P
Dumme meg fortalte mamma at jeg hadde brukt penger, og hun ble oppgitt og begynte å gi meg nok et foredrag om pengebruken min og at pengene mine må vare til sommeren etc. Som om jeg ikke får stipend resten av året. Oo

Tror ikke på deg.
Du logger av og på Skype hele tiden forresten. =p

Hanna Vaage sa...

Haha, er ikke lurt å fortelle mamma at man bruker penger! Da blir hun en sint mamma ;o

Det er helt sant, jeg gikk og la meg etter jeg sendte den kommentaren ; )

SosJojURor sa...

Sant, sant.

Om du sier det så. :P

Hanna Vaage sa...

Alt jeg sier er sant! : )