Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. juli 2011

Tur og pandecager og andre ting

Nettopp hjemme fra tur. Ble kortere enn planlagt da vi ble angrepet av en hær av insekter. :P
Tenkte å gå opp i fjellet / skogen bak oss, en 3,2 km lang tur inn i neste kommune, oppoverbakke hele veien så klart (får jo ikke trening om man ikke går oppover og blir ødelagt i kroppen), men da vi var kommet omtrent 1/3 på veien, måtte vi ha gått inn i fluenes rike eller noe. Plutselig var vi innhyllet i fluer og andre insekter. De krøyp inn i alle kroppsåpninger de kom til og vi rista fluer ut av klærne lenge etterpå.

Jeg sa på forhånd at vi ikke burde gå den veien og heller gå nede på flata, men søss er sta og fast overbevist om å få meg i god form denne sommeren, slik at jeg kan begynne å trene til høsten. Henne om det. Hjelper ikke at det er 25 grader og høy luftfuktighet ute heller. Svette greier. =p

Vi gikk tur i går også, da gikk vi nesten rundt "bakkan", bare kutta ned litt på det, siden søss ikke ville at vi skulle gå nede på Orkanger. Gudene vet hvorfor.
Dette vil sannsynligvis bli min død.

Men jeg tar igjen da. Etter turen i går, åt jeg to store cheeseburgere og til frokost i dag, satte jeg til livs 5 pandecager med blåbærsyltetøy, sukker og bacon. Og en stor kopp med bringebærte. Awesomenes.

Ingen kommentarer: