Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. februar 2012

LN203D Sosiale medier

Da har jeg begynt på skolen igjen.
Vel og merke på nettet, men det er bedre enn ingenting. Og det virker givende og lærerikt så langt, så jeg liker det jeg.

Studerer Sosiale medier (som tittelen tilsier) ved HiST for å få de studiepoengene jeg mangler.


Sånn bortsett fra dette er det iskaldt ute, jeg må hente mer ved, jeg skal prøve Grandiosa Nacho til frokost nå, skal støvsuge og vaske kjelleren, brenne ut alle de 33 barnefilmene jeg digitaliserte i forrige uke, bli ferdig med collagen av søss til bursdagen hennes og se Jurassic Park 1 - 3. Puh! Har mye å gjøre før fredda' setter inn, gitt.

Må bli ferdig med bøkene jeg leser også. I alle fall "Soul music" av Terry Pratchett og "Den senile landmåleren" av Arto Paasilinna. Og helst "Et Forbløffende, Talentfullt, Dypt Rystende Verk" av Dave Eggers, slik at pappa kan levere den tilbake til hvem enn han lånte den av for et par år siden eller når det var.
Føler vi er svært flinke til å lese ut og levere tilbake bøker her i familien. Jeg hadde en bok fra biblioteket liggende i 2-3 måneder før jeg kom på den og leste den ut.

Forstår det i grunn ikke. Av og til kan jeg lese i timesvis, dagesvis, ukesvis og pløye gjennom flerfoldige bøker, mens andre ganger klarer jeg ikke å lese ut en bok på en måned engang. Skremmende. Skylder på konsentrasjonsmangelen.


Ooh, og så har jeg klipt meg og trimmet skjegget! :D

Før:



Etter:

Ingen kommentarer: