Totalt antall sidevisninger

mandag 19. november 2007

Hybel Steinkjer

Herre fred så vanskelig det skal være å finne en hybel på Steinkjer.
Føler jeg må bort fra Gubb, trenger noe nærmere sentrum, og gjerne billigere, slik at jeg får råd til noe annet enn litt mat etter å ha betalt husleie.

For øyeblikket betaler jeg 3.750 kr måneden og får 6.200,- fra lånekassa.
Går greit innen videre, siden jeg ca ikke spiser, men når jeg begynner å gjøre det jeg lover folk, nemlig å spise, da tror jeg det kan bli vanskelig.


Og så må jeg kunne spille musikk uten å bruke headset, samt ha et sted å parkere scooteren min til våren. :P

Og som sagt, hadde vært evig kjekt med et sted nærmere sentrum, jeg har hatt lang skolevei i alle år, nå er jeg smålei og vil ha noe nærmere skole, butikker og Bodega'n/Onkel Oscar.

Har jeg venner på besøk og vi skal ut på byen, må jeg jo faen meg betale taxi siden de mener det er alt for langt å gå (bare 20 minutter riktignok, men).

Ny hybel til under 3780 inkl. strøm, nå!

Ingen kommentarer: