Totalt antall sidevisninger

lørdag 17. november 2007

Plagsomme damer

Skulle i minibanken for å sjekke saldoen der ei dame fra Romania med gulltann kom bort til meg, gav meg en rose og en lapp hvor det sto at jeg måtte hjelpe henne fordi hu kom hit til Norge for å få penger til sine to fattige barn hjemme i Romania.
Så sa hu "fifty kroner". Jeg svarte "I'm broke, sorry." og prøvde å gå, men hu ville ikke gi seg og pekte på minibanken og sa "You can withdraw cash there." hvorav jeg - som ble lettere irritert av damen - svarte med "I'm a poor student, I don't have any money, except the money I'm going to buy food for because I haven't eaten for 3 days now and I'm feeling dizzy and hungry and very fucked up." og hun fortsatte og mase, jeg trykte rosen og lappen tilbake i hånda hennes og gikk, og hu fulgte etter, jeg gikk inn på butikken og kjøpte melk og kneip, og da jeg kom ut, sto hu jaggu der og venta og prøvde å presse på meg rosen, jeg gikk fort min vei og halvveis hjemme, så jeg at hu endelig snudde og gav opp.
Herre for et mas ><

Ingen kommentarer: