Totalt antall sidevisninger

lørdag 17. mai 2008

16. mai 2008

Nettopp kommet hjem fra byen.
Vi var en gjeng på seks, ei var for ung til å komme inn på utestedene (hu var 15 og det var maks kontroll og de trua med å sende snuten på henne pga. falsk leg), så hu og ene kompisen min rava rundt i byen siden de ikke kom inn noe sted. Hu endte på nasch til en fyr som vandra barføtt i glasskår sammen med to av de andre vi drakk med, fyren hu rava rundt med stakk fra henne og tok taxi tilbake hit, men han hadde ikke nøkler så han lå utenfor og frøys. Tenkte ikke på å gå inn i den åpne og varme gangen. Jeg og ei venninne møtte typen hennes som tydeligvis ikke var interessert i henne, mer
interessert i kompisene sine og et par jenter som var med de og han dro hjem med de og hu dro hjem senere.
Lurer på hvordan det går. Det forholdet er maks ustabilt.

Jeg endte opp med å gå hjem, dodga et par gjenger som ville ha pengene mine og fikk tak i kompisen min som lå ut og frøys. Sa han fikk komme inn og legge seg, men neida. Han tok dyna mi og gikk ut og la seg igjen.

Gærne faen.

Ingen kommentarer: