Totalt antall sidevisninger

fredag 2. mai 2008

Tattis og kos

Nå er det en stund siden sist jeg følte for å blogge.
Siden da har jeg vært på herlig Kaizers-konsert, rå konsert med Knaillertan, drikki skremmende lite i forhold til hva som er normalt for meg og chilla meget.
For to dager siden plukka jeg opp Daft Punks "Discovery" fra 2001 på vinyl, samt The Knifes "Silent Shout" fra 2006, også vinyl, på posten. Etterlengta og kjære album som jeg nå endelig har på vinyl. Det er tusen ganger mer elsk enn å høre de i MP3-format eller fra en CD.

I går tok jeg min første tattis. Også kool!
Bilder finnes i flust, et av de er her:
http://i101.photobucket.com/albums/m51/Datasmurf/IMG_7006.jpg

Jeg er fornøyd og glad :D

I dag blir det chilling på skolen, redigering av klipp og stæsj og bare døs.
Yay :D

Ingen kommentarer: