Totalt antall sidevisninger

mandag 12. mai 2008

Ran og nesten ran

Gah! Ting på N irriterer meg nå. Hovedsaklig NSB og negre.
Står på stasjonen i Trondhjem foran en billettautomat og skal kjøpe billett, setter i kortet, taster kode og får verifisert alt sammen. Venter på billett som aldri kom i 5 min. Og selvsagt var det ingen mennesker å klage til heller.

Går av toget på Steinkjer et par timer senere, går alene bortover stasjonen, hører på musikk og minds my own business da out of the blue, en gjeng negre kommer opp bak meg, en tar mobilen min, men jeg holder fortsatt fast, ser på'n og sier "Gi meg mobilen min". Han slipper ikke, jeg slipper ikke. Jeg sier det igjen, noen sier noe og han slipper, en liten mulatt kommer opp og lurte på hva jeg nettopp kalte ham uten at jeg har sagt noe og han spenner meg i balla før han blir slept med bortover.

Gjett hva, jeg valgte å ikke gå hjem i kveld. Taxi ftw, men orker ikke stresse med å anmelde når jeg flytter om ei uke heller.

Ingen kommentarer: