Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. oktober 2011

Blæddiblæddibluse ...

... Du går med bestemortruse.

Nå som vi har det ute av verden, vil jeg bare si at Sønner av Norge var fantastisk, Cowboys & Aliens var bedre enn forventet og Randi aka Saki er like kul som antatt.
Også hyggelig å møte Silje og Nina og se film og preike skit med dem.

Og det var en gledelig overraskelse for meg å gå av bussen ved Nova på vei til Lånekassen for så å møte på Randi og Silje som bare sto der helt ut av det blå.
Awesomesauce, rett og slett.

Håper det blir flere slike tilfeldige møter utover høsten og vinteren, det lyste i alle fall opp den gråe dagen min. :D

(Hadde for øvrig også vært stas å bare springe inn i Prepple Houmb, Geir Zahl eller en av Sundli-søsknene, evt. ei singel jente som bare er så interessert i det jeg er interessert i og vil ta meg med et sted for en kopp te, men man skal ikke ønske seg for mye heller. Da mister man plutselig alt, og det er ikke noe særlig.)

Ingen kommentarer: