Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. oktober 2011

Bytur med mams og paps

Da har jeg endelig fått sett "Sønner av Norge". Flott film, likte den svært godt. God musikk, litt vold og blod her, litt nakne mennesker og sex der. Dop og alkohol, punk og russisk folkemusikk, samt masse bananer og en og annen pinlig scene. Og endelig Sven Nordin i en god rolle igjen.
Mye bedre enn jeg trodde, svært fornøyd. :D

Mor og far gikk og så "Crazy, Stupid, Love" og synes visst den hadde litt for mange flaue scener, men var ellers fornøyd.
Etterpå gikk vi på Peppes for pizza og øl. Kort sagt, en herlig lørdag! :D

2 kommentarer:

Nina-Martine sa...

Hørtes koselig ut :)

Sv; Aner ikke selv hvor mange ganger jeg har sett den!! Hehe, han må vel være det beste med hele filmen, har faktisk The Salmon Song på PCen :p

SosJojURor sa...

Ja, var svært kos. :)

He-he, du som meg. Og på MP3-spilleren min. :D