Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. oktober 2011

Hjem kjære hjem

Da var man tilbake i gode, gamle Norge.
Det var heldigvis varmere enn jeg antok, og penere vær også.
Hadde nesten forventet å komme hjem til sne og is, ikke sol og 10-12 varmegrader, men jeg klager ikke.
Led for første gang i mitt 25-årige liv av jetlag og sovna nesten sporenstreks når jeg kom hjem.
Klarte å pakke ut og få på plass noen ting, skru på PC-en etc, og så sovna jeg. Ble vekt av Oda, sovna igjen. Våkna til middag, åt, sovna igjen og våkna halv fire i morges.
Heldigvis hadde Terry Pratchett råd som jeg fulgte og plutselig hadde jeg lest en og en halv bok og klokken var 06:00 og jeg fant ut at det var på tide å stå opp.

Har mye å gjøre disse dagene. Slappe av, nyte livet, gå gjennom de ørten tusen bildene jeg tok og få de gode opp på nett etc.
Samt forberede bursdagsfeiring i Trondhjem til helgen. ^^

Ingen kommentarer: