Totalt antall sidevisninger

søndag 30. oktober 2011

Forsinka bursdagsfeiring

Greit nok, jeg feira 25-årsdagen min med pappa i New York på mandag, men følte det ikke ble det samme uten venner og planla sånn halvhjerta å feire bursdagen min i Trondhjem i går.
Sendte ut invitasjoner, én dukket opp og jeg var smålig skuffa, men det gikk greit der jeg satt og drakk med Daniel og Hanna og skypet med pappas fetter Jacob som satt i Stavanger og drakk.
Etter å ha helt i meg en brusdram (50/50 brus og vodka), noen glass cava og nok en brusdram, dro vi på byen.
Først fulgte vi Hanna til Gossip, så dro Daniel og jeg på en privat bursdagsfest i Dronningens, før vi tok med oss et par stykker (Jo og Øystein) bort på Familien for videre drikking.

Etter bare et kvarter i kø, var vi inne og jeg spanderte første runde, fyllerøykte og drakk en rom og cola før klokken plutselig var to og baren stengte.
Da var det å sette seg i en taxi til Steinberget for første nach med Steinar hos Petter og Knut.
Dro derifra da søss var klar til å dra hjem fra Gossip og neste nach ble i leiligheten hennes etter at Annette og to tilfeldige gutter hun hadde funnet seg, kom og drakk med oss.
Så kom fyren som bodde over henne ned og klaget på at vi spilte for høyt og feil musikk, før han inviterte oss opp på et tredje nach, hvor han spilte bedre og enda høyere.
Kvelden ble avsluttet rundt fem, halv seks og jeg var i rimelig dårlig forfatning. Både da, og da jeg våknet rundt halv ett i ettermiddag.
Nesa verker, og jeg må ha fått ei nerve i klem, for det prikker forferdelig i bena mine, samt at jeg merker at jeg ikke burde sitte her med sjokomelk, pottis og sjokkis men heller hadde hatt bedre av en cola og en Sesamburger, evt. en cola og snurring + speilegg.

Ja ja, c'est la vie.
Feiringen var en konge eller fire verdig! :D

4 kommentarer:

Nina-Martine sa...

Selvom kun èn kom til å begynne med, hørtes det ut som det ble en folksom feiring alikevel. Og artig! Hehe, liker at naboen til Hanna klagde på type musikken dere spilte og inviterte dere opp for å høre på bedre musikk, haha :p

Sv; Det der har du så rett i, er jo bare sminke og klær alle bloggene der ute handler om synes jeg da!

Nei, det er jo det som er gøy på ferie, når man trenger en ferie etter ferien :p

SosJojURor sa...

Ja, det har du helt rett i. :D
Ikke sant? Fyren overraska meg fælt. For det første ved å være 43 og se ut som om han var 28, for det andre ved å invitere oss for å dundre Michael Jackson, i stedet for at vi bare satt og koste oss med diverse trance, eurodance og dubstep. :P

Ja, er det jeg også synes.

Ha-ha, sant, så sant. Bør vel være glad for at jeg er arbeidsledig og kan ta det med ro i noen dager til. :P

Nina-Martine sa...

Sv; Hehe, hvis jeg glemte den på en uke er det nok ikke rart nei :p

Haha, men da er jeg enig med han, MJ er bedre :p

SosJojURor sa...

He-he, nei. :P

Jo jo, til en viss grad.
Selv om jeg digger MJ, digger jeg også Eiffel 65, Bomfunk MC's, Darude, ATB og Caramell.
Må være en fetish eller noe. :P