Totalt antall sidevisninger

mandag 17. oktober 2011

Ønskeliste bursdag / jul 2011 for SHV

Jeg har bursdag snart (FN-dagen :D) og følte at det var på tide å slenge opp en ønskeliste, som jeg alltid gjør når det nærmer seg bursdag.
Denne gjelder også for jul, og inneholder gaver som jeg håper å få fra familien.

Venner kan gi meg alkohol. Jeg trenger mer rom. Samt tørr, sur og fransk hvitvin. :D
Evt. noen kg bacon.

Uansett, her kommer lista:

- Samsung Galaxy II S 32GB (sort) + 32GB minnekort
- PC-deler
- Oppgraderingspakke Intel - Core i7 2600K
- Jean M. Auel: De hellige hulers land
- May-Irene Aasen, Mode Steinkjer, Guttorm Nordø og Anders Giæver: Gutta - På veien med Jokke & Valentinerne
- Kontorstol: Kinnarps Plus[8] med justerbar nakkestøtte, justerbare armlener, justering av setehøyde- og dybde og alt slikt
- Might & Magic: Heroes VI (PC)
- Forza 4 (X360)
- Technics Sl-1210MK2
- BluRay-spiller
- X-Files-boks
- Star Wars-seksologi på BR (om jeg får tak i BR-spiller, hvis ikke; DVD)
- Cold Case-boks
- Theremin (Moog Etherwave Theremin Pro eller Standard)
- Stylophone
- Filmkamera
- CF-minnekort: Raske, 16GB+
- Chapeau claque
- Sword of Darkness II


Lov å drømme, ikke sant?

Ingen kommentarer: